אודות/תקנון החברה

TOOLMAN היא חנות אינטרנטית ופיזית שנותנת מענה לכול מי שאוהב וצריך את החיים מחוץ לבית אבל לא רק שטח קמפינג וטיולים אלא גם החיים בחצר מחוץ לבית.

בתור מי שגדל במושב רב חיי עברו בחצר, החל מקצירת הדשא, גידול עצי הפרי וגינות התבלינים, ועד בנית הפרגולה הדק ובריכת הנוי הראשונה שלי.

המהות של החנות והאתר שלנו היא לתת לכם את האפשרות והכלים הנכונים לעשות את חיי החוץ שלכם (OUTDOOR) מושלמים והכי חשוב בעצמכם.

טולמן היא החנות השלישית של חברת הידרוסיסטמס הממשיכה לתת ללקוחותיה את השירות האמין המדויק  ביותר   ולהתאים לכם את המוצרים שאתם צריכים

בין מוצרנו אפשר למצוא תאורת גן במתח נמוך שכל אחד יכול להתקין, ציוד לגרילים מנגלים ומעשנות כגון פחמים וששבי עץ לעישון.

כלי גינון מהספקים המובילים בשוק.

ציוד מחנאות וטיולים מקצועי ואיכותי, ועוד מגון רחב של מוצרים.

אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בכול נושא ושאלה ולבקר אותנו באתר שלנואו בחנות הפיזית.

בברכה צוות TOOLMAN

תקנון החנות:

ברוכים הבאים לאתר “TOOLMAN” האתר מופעל ע״י חברת ״ג.נ הידרו-סיסטמס בע״מ״.
האתר מציע למכירה מגוון רחב של ציוד לבית ולגינה.

כללי:
טולמן הוא אתר הפועל בישראל ועומד בכל ההוראות הנובעות מחוק הגנת הצרכן תשמ״א 1981.
כל שימוש באתר זה לרבות הזמנה/רכישה מהווה את הסכמתך לכל האמור בתקנון זה.
אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מהוראות החוק להגנת הצרכן.
האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון ע״פ שיקול דעתו, כל שינוי שהאתר יחליט לבצע יפורסם בעמוד זה.

השימוש באתר:
האתר והנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לנזק מכל סוג שהוא ישיר, עקיף או תוצאתי לרבות הפסד הכנסה או הפסד רווח שיגרמו למשתמש או לצד שלישי כתוצאה משימוש באתר.
ביצוע הזמנה/רכישה דרך האתר:
בעת ביצוע הזמנה הלקוח מאשר שכל הפרטים שנמסרו על ידו מלאים ומדויקים.
האתר שומר לעצמו את הזכות לא לקבל את ההזמנה או הרכישה שבוצעה ע״י הלקוח מכל סיבה שהיא.
במקרה וההזמנה/רכישה לא אושרה על ידינו, הלקוח יקבל הודעה על כך ויזוכה במלוא הסכום ששולם לנו.
למרות האמור לעיל אנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לספק את המוצר שהוזמן ע״י הלקוח.
אנו עושים את מירב המאמצים כדי לוודא שכל המידע המוצג באתר יהיה מדויק ככל שניתן. עם זאת יתכנו שגיאות או אי דיוקים שנעשו בתום לב. האתר לא יישא באחריות כל שהיא הקשורה אליהן.
אנו עושים את מירב המאמצים כדי לוודא שהמלאי שמופיע באתר יהיה עדכני ונכון אך יתכנו טעויות במלאי.
במקרה שנפלה טעות במלאי ולא ניתן לספק את המוצר ללקוח אנו נודיע על כך ללקוח במהירות האפשרית ונזכה את הלקוח בסכום ששולם.
כל המחירים באתר נכונים לרגע ביצוע ההזמנה. במקרה ונפלה טעות בתום לב בתמחור המוצר אנו לא נהיה מחויבים לקבל את ההזמנה ונודיע ללקוח על ביטול ההזמנה במהירות האפשרית. במקרה זה הלקוח יזוכה במלוא הסכום ששולם לנו.

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים:
כל האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן תשמ״א 1981.
ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר לידי הלקוח.
על הלקוח להחזיר את המוצר למשרדי החברה על חשבונו בכתובת:
אלכסנדר ינאי 13 א״ת סגולה פתח-תקוה
(אם אין באפשרות הלקוח להחזיר את המוצר למשרדי החברה קיימת אפשרות לבצע איסוף ע״י חברת שליחויות בעלות משלוח)
ביטול העסקה מותנה בכך שלא נעשה שימוש במוצר והמוצר חדש לחלוטין באריזתו המקורית.
הזיכוי יתבצע לאחר שהמוצר התקבל במשרדי החברה ונבדק ע״י נציג האתר.
במקרה בו המוצר נשלח ללקוח, יחויב הלקוח בעלות המשלוח ודמי המשלוח לא יוחזרו.
במקרים בהם התמלאו כל התנאים שצוינו לעיל יבוצע הזיכוי בדרכים הבאות:
1.במקרה שהלקוח יבקש זיכוי לשימוש באתר יזוכה הלקוח במלוא סכום הקניה.
2.במקרה והלקוח יבקש זיכוי כספי, יינתן זיכוי כספי מלא בתנאי שהלקוח שילם במזומן או באמצעות PAY PAL.
במקרה והתשלום בוצע באמצעות כרטיס אשראי ביטול העסקה יהיה כרוך בחיוב של 5% מערך העסקה
או 100 ש״ח (הנמוך מבניהם).

הרשמה למועדון החברים:
מועדון החברים שלנו הוא לתקופה של 3 שנים והוא ללא עלות.
חברי המועדון נהנים מהטבות בלעדיות.
חברי המועדון מאשרים קבלת פרסומים הן ע”י סמס ומיילים.
ניתן להסיר או לבטל את החברות במועדון בכול שלב ללא עלות או קנס.
ההרשמה למועדון בתבצעת במספק דרכים.
1-הזמנה באתר, לקוח שעשה הזמנה באתר ואישר את התקנון, מצטרף באופן אוטמטי למועדון החברים שלנו ללא עלות.
2-הרשמה טלפונית מול נציג החברה.
3-הרשמה פיזית בחנות העסק.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון זה, לרבות את תנאי החברות במועדון הלקוחות, מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה בלעדי. חברתנו תיידע אותך על השינויים טרם כניסתם לתוקף.

סודיות ופרטיות:
האתר שומר את פרטי הלקוח לצורך מתן שירות לאותו לקוח בלבד.
פרטי הלקוח לא יועברו לצד ג׳ למעט במקרים בהם יש להעביר פריטים לספק על מנת להשלים את ההזמנה או השילוח.
פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אינם נשמרים במחשבי האתר, במקרה של צורך במתן זיכוי, יידרש הלקוח לספק את פרטי כרטיס האשראי לצורך ביצוע הזיכוי.
החברה לא תעשה שימוש בפרטי הלקוח למעט צרכים פנימיים בלבד.

שירות לקוחות:
בכל שאלה ובירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות:
במייל- [email protected] או בטלפון- 03-9073835
שירות הלקוחות פעיל בימים א-ה בין השעות 9:00-18:00